Saturday, November 5, 2011

BIRTHDAY AKU DAH NAK SAMPAI NIE tapi . . . .

HYEEEE semuaaa , huahua jgn terkejut aku update lagi entry malam nie . haha , kot kot ada yg suka intai2 tu tny knp aku da lama tk update sorry lh kawan , aku busy sangat2 skg nie . haha konon jelah kan aku busy pdhl tak . memandangkan skg nie pun da pukul 12:17am jd 2 hari lg birthday aku yg ke 19 tahun . yayyyyyyyyyy . tak happy pun :(
sejak kebelakangan nie aku kerap je ada problem , em masalahhh lah hehe . takde beza , saja sukasuka :p , aku dgn muhd sapi pun asyik gaduh je . tu lg lh bt aku stresssss GILA , taktau bape bnyk punya gila haha . bila da gaduh mula lh kan , sawan aku mendadak naik . sampai safiy bg aku pakai hp samsung yg betul2 murah lh sbb takut aku pecahkan hp lh ,
mungkin nie slh aku . BUKAN MUNGKIN LG , DAH MEMANG . kdg2 benda yg kecik mcm debu pun aku boleh besar2 kan sampai jd sarang .
dala lusa nak raya haji , esokkk pulak aku nak balik kampung nunnnnnnnnnn jaoh rembau negeri sembilan sana . tapi aku dgn dia tak baik2 lg , sepatutnya nak raya nie semua umat bermaafmaafan , tp aku dgn dia  bermakimakian . MACAM TU KE ORG ISLAM NAK BERHARI RAYA ?
apapun HAPPY BIRTHDAY lh bt diri aku nie ye . semoga aku panjang umur , murah rezeki dan bahagia bersama insan yg aku sayangi
KEPADA SEMUA UMAT ISLAM , SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI . SEMOGA GEMBIRA LAH HENDAKNYA YE , haha .
tak lupa jugak kpd nor mohamad safiy abd razak , SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR BATIN , ily :)

No comments:

Post a Comment