Monday, July 4, 2011

HIDUP NIE MCM **** . . . . .

aisehhhh . . ssh betul mcm nie ha . dala dunia nie kejap je masa jalan tetiba semua jd tak kena je kat mata aku jelahh kan . bosannnn . mula sekali aku nak cerita , aku mmg da taknak kerja lg . sumpah aku benci dekat org kat sana . apa je aku bt semua tak kena . contoh , kalau aku amek MC atau cuti lebih dari sehari mula lh mulut2 tanya tu ini . hey sukahati aku lh . da aku malas kerja , aku MC lh . kalau aku tak kerja siapa nak bg aku duit . sekurang2nya aku MC gaji aku tetap jalan . kau jeles kenapa , awek kau gemuk ada aku kata pape ? kedua , aku menyampah kalau aku kena balik naik train  bila safiy tak dpt amek . mak datuk aku tak terkata penuh bukan maen lh kan . kdg2 sampai 2 3 train aku terlepas , ada lg kesah . bila aku naik bukan coach wanita , bercampur dgn bangla2 , nepal2 , macha2 . lg2 bila ada yg angkat ketiak , ya rabbi bau . sesak nafas menikam sampai paru2 aku .

#rexona baru 6.90rm#

No comments:

Post a Comment