Sunday, October 2, 2011

tawa hiba :)

assalamualaikum . pahala pahala , jawab ! hehe long time no see , wahhahah . sorry . lately nie aku bsy teramat sgt . maklum lh haritu kerja , mana ada time kan nk on blog , yelah lg lg nk raya kn , aku nie da bsr kata mak , takde sape nak bg duit raya lg . jd time utk mencarik wang tp akhirnya kecundang hehe . sebenarnya aku bosan mcm nak M***** . niat dihati nak kerja tp aku bila sampai tempat kerja teringat rumah and boyfriend haha . jadi skrg takde kerja baik duduk rumah kn dgn mak , mggu2 kelua dgn MR.S haha . lgpun skrg aku tgh belaja erti kesabaran dannnnn juga erti penjimatan haha . bln dpn bday aku dgn safiy menanti , jgn jeles , bday ktorg bulan yg sama andddd tarikh pun dekat2 haha , jd ada peluang lh nak raikan bersama kan ? :p
excited gila sbb umur da meningkat haha . but i'm still young ok . hehe . tp dlm kegembiraan ada jugak kesedihan yg aku alami , haha . mana tak nya kan , tahun dpn nak pindah seremban . satusatunya ayah yg aku ada dah pun bersara . jd terpaksa lh pindah kan ? hijrah tahun baru lh katakan . sgt memilukan hati sbb terpaksa duk jaoh dari org tercinta . selama nie duduk dekat2 , rumah depan belakang tp nt kena lalu highway bagai utk jumpa , haih . perit utk aku katakan . . haha .

# jaoh dimata dekat dihati , tamat sudah jasa ayah dalam polis #

No comments:

Post a Comment